Friday, 24 February 2012

awek kelate . wiwiiit (single) heeeee . .

assalamualaikum pembuka bicara  .. :) heeeee.


pening ekk?hahahah. sorry syg.. ak mmng tak suka nk show pic-II ak kat semua org. aku kam ustazah pilihan (sambil goyang-II kepala). 
okeyy, semua orang excited nak tahu pasal ak kan. heheheeee. okehh, jom kta mulakan. 
nama ak?? okehh, nama penuh ak nurul adawiyah bt mohd noor. korg semua bleh pnggil ak adda and nuyu jee, joyah takk bolehh . ! only adda and nuyu ok. 

aku anak kelima drpd 5 org adk beradik . wait,, aku bukan anak manja ekw.. hehehe ! aku ad sorg abng and  empat kakak( termasuk kakak ipar) and sorang anak buah yanggggggggg sgt comel , macam aku. hahaha. nk tgk pic dia?? jap ekww. nanti ak upload kat korg . lalalaaaa


ARIF ASYRAF

ARIF ASYRAF 


 adesss, tiba plak rasa nk crita psal time-II skul dulu.. korg nmpak takk ak dlam pic kat bwah nehh?? nampak takk  ?? tak nmpak ekw?? okeyy ak bgitau , ak duduk kat barisan tengah yang pkai bju kale biru tuhh. nmpak dah?? dulu ak pengawas. hekhek.. bangga sehhhh, and dulu, ak suka ngat2 masuk dalam bidang kebudayaan. AKU SUKA NYANYI. walaupun suara takk sedap. miamahaaaaa. 



nota kaki siren cinta = http://waddaheart3.blogspot.com/


<------- kat sebelah nie ak, ak tak cantik. chubby . yang penting. <3 AKU SINGLE <3     

 *penggunaan ganti diri nama aku digunakan, kalau tak selesa sila abaikan. terimassss. love u all like crazy.

No comments:

Post a Comment