Friday 24 February 2012

meh tgkkk sini !!!


wuhooo !



farahin nadia in the house ! (comelnye, anak sape ni) hee

nak citer la serba sedikit tentang kehidupan insan yg bernama nur farahin nadia bt faudzi. 



taraaa ! ni lah my parent yg tersayang. 
aku merupakan anak bongsu drp 4 org adek beradik.
atas aku semua hero2 malayaa.  
seorang agak manja ! (mmg smmg sbnrnya).
giler sgt warna pink. nampak tak? hahaa.
seorg yg happy go lucky, tp pemalu gak sbnrnya. haha

CAT'S LOVER ! meowwww


eh, nape abah aku macam sebaya jer ngan abg2 aku . hee!
along je pakai baju kaler lain. 

okeh, kita berkenalan dengan kawan2 aku pulak .


ni dekat mid valley.kuar lepas spm .
 ni la last kitorg jumpa . sob3. rindunyerr.


ni lah budak2 dorm aku time skolah kat teknik sepang .
ak lah KETUA DORM  dorg . hee ! ketua dorm yg sgt baik .

budak2 kelas aku . havoc !!
 i miss u TEKNIK SEPANG !


okey, last skali nak citer pasal UNIVERSITI MALAYSIA TERENGGANU.
kos diploma perikanan yg 'agak' popular. xsgke  dpt blaja dekat sini.


 kenangan di laa hotsping . jauh tu g semata2 nak wat video utk assngment . 
best sgt2 !

trip handball bola baling. kitorg daki bukit kluang. 
mmg tak sngke laa akn daki bukit ni dengn berseluar jeans. sbb bnda ni mmg tak dirncang pon.
papepon , mmg terbaek laa . 


ni lah aktiviti pertama aku time masok umt nie. ak g pulau bidong. 
mmg bnyak laa aktiviti kena buat. tp sumpah best gilerr.
kmpulan KETAM da bestt ! 
ketam3, sepit3, bile kena sepit, sume org jerit,awwww!

 memori tercipa. 


okey, thats all ! 

oppps, aku pon ade blog, meh laa jenguk2 n follow k.

tatata !! :)

No comments:

Post a Comment